Terug in B.

31/05/2010

Hoi Hoi Hoi,

Ondertussen ben ik alweer bijna twee weekjes terug in België.
Een prachtige thuiskomst, een weekend met mooi weer en veel leuke dingen gedaan.
België is ook prachtig.
Ik zal kijken om de foto’s van de laatste twee weken (Indonesia) nog online te zetten. Daar zitten ook prachige plaatjes tussen.

Tot snel weer.

Groetjes Sophia

Eén reactie to “Terug in B.”

  1. Ada said

    Lieve Sophia
    Ik had je nog niet van harte verwelkomt in je moederland maar bij deze. Je bent weergekeerd bij je naasten ,en je bent een nicht naar mijn hart. Ik heb genoten van je verhalen,je zult nu verder weer het enthousiast leven oppakken,op jouw wijze.
    Wij waren in noordGroningen waar we genoten in Loppersum, Kantens, Stitzswerd, Middelstum, Westeremden Huizinge enz, (je vader en moeder bekend) van een een cultureel festival met liederen gedichten,liefdespoezie,muziek van de bijzondere Vlaamse begijn Hadewijch ,die leefde waarin de eerste middeleeuwse kerkjes in het wierdenlandschap werden gebouwd, nu ook temidden in de goudkleurige koolzaadvelden echt superieur in Nederland te zijn, hoewel jouw “plaatjes”er niet om liegen uit Indonesie.
    Ik ga weer ,tot later, lieve Sophia, groet ook je familie van mij.
    ADA

Plaats een reactie